Новини для дітей




Готуємось до контрольної роботи з математики.

1. Повторити додавання та віднімання в межах 100.
2. Задачі на збільшення та зменшення числа на кілька одиниць.
3. Знаходження  периметра  геометричних фігур .
4. Рішення рівнянь.


Любі діти. Оголошено  шкільний   конкурс знавців інформатики та математики "Бобер". Беремо участь та перемагаймо! (16 грн)


Шановні діти! Оголошено конкурс шкільний "Кенгуру", знавців математики. Приймаємо участь. Успіхів! (16 грн)

Любі діти! нагадую, що вам потрібно підготуватися до контрольної роботи з математики на 17 жовтня. Повторюємо теми: "Вода", "Повітря"з природознавства. Успіхів!


Шановні учні 3 класу. Готуємось до написання контрольної роботи з української мови. Списування. Будьте старанні та вправні. Готуємось разом. Успіхів вам.!!!



Уміння чітко і грамотно висловлювати свої думки – це важливо. З того моменту, як дитина починає писати свої перші букви в прописах, школа і батьки намагаються навчити його писати правильно, без помилок. Але комусь вдаються складні мовні звороти, а комусь важко написати без помилок навіть найпоширеніші слова. Як же навчити дитину писати без помилок?
Часто можна почути про поняття «природньої грамотності». Але грамотність – це не те, що можна передати у спадок, з чим можна або народитися, або ні. Грамотність – це навик і для придбання цієї навички необхідно докласти чимало зусиль.
Батьки і правильність їхнього мовлення грають важливу роль в тому, як в майбутньому буде писати їх дитина Адже основа грамотності дитини закладається разом з розвитком його мови. Тому, якщо вдома прийнято говорити на «суржиком», слова спотворюються, а читання книг не в пошані, то чи можна сподіватися, що дитина буде писати без помилок?
До речі, книга – це важливий помічник для освоєння досвіду правопису. Дитина багато разів зустрічає якийсь написане в книзі слово і запам'ятовує його – спрацьовує зорова пам'ять. Пізніше, коли це ж слово потрібно буде написати в диктанті або в творі, дитина з легкістю його відтворить. Адже ніхто не замислюється, як правильно пишеться слово «вода», «хліб». Ці слова ми щодня вживаємо в своїй промові, бачимо їх на етикетках продуктів або на рекламних щитах. Навіть першокласник знає, що молоко – це все-таки «молоко», а не «малако» або «молако», тому що він бачив цей напис на пакетах з молоком сотні разів.
У будь-якій мові є цілий ряд слів, написання яких не підпорядковується загальним правилам. Ці слова треба просто знати. Тому дитині потрібно частіше пропонувати літературу, в якій такі слова зустрічаються.
Якщо дитина диктанти пише добре, правильно, але при переписуванні тексту то тут, то там робить помилки – скоріше за все, винна неуважність. Це може означати, що дитину щось відволікає під час письма , заважає йому зосередитись. Тому, коли дитина готує домашні завдання, батьки повинні забезпечити йому максимально зручні і спокійні умови для занять. А, значить, ніяких телевізорів, комп'ютерів, галасливих ігор!
Розвивати уважність і пильність дитині допоможуть спеціальні навчальні ігри. Можна запропонувати дитині невеликий текст, в якому йому необхідно буде підкреслити, наприклад, всі літери «А». Потім завдання ускладнюється: підкреслювати потрібно вже не одну, а кілька букв. Таким чином, дитина навчитися уважніше читати текст.
Дитині, яка робить помилки при списуванні слів з дошки або з книги, можна порадити промовляти слова пошепки. Адже тоді в роботу включається ще й слухова пам'ять, яка допоможе дитині згадати як правильно пишеться потрібне слово .
Як навчити дитину добре писати диктанти? Практика, практика і ще раз практика! Кілька абзаців з улюбленої книги, хорошого журналу, диктант із спеціального збірника – це допоможе школяреві відпрацювати навик написання диктантів. До того ж, часто причиною помилок в диктантах служить страх. Постійні «тренування» позбавлять дитину від цього страху.
Інструкція
1. Перше основне правило - не вказуйте дитині на невірний варіант написання. Чисто з психологічної точки зору ваша фраза «Тут пишеться не« б », а« п »» буде сприйнята як стверджувальна, то є в підсвідомості у дитини відкладається, що писати щось треба було саме «б».
2. Давайте школяру завдання з читання вголос. Найчастіше проблеми з грамотністю виникають у тих, хто страждає порушенням аудиального сприйняття. Чим більше дитина читає вголос, тим більше він починає бачити структуру мови.
3. Читайте самі вголос. Навчіть його виділяти в тексті на слух спочатку пропозиції, потім слова і лише після цього переходьте до вивчення складів і звуків. Наша система освіти довгий час діяла у зворотному напрямку - від окремого до загального. Зазвичай починають навчання письма з вивчення звуків, потім складів і лише після цього вивчають слова і пропозиції. Це не зовсім правильно.
4. Проводьте диктанти. У шкільному підручнику буває цілком достатньо практичних вправ. Читайте чітко. Чим молодша дитина, тим повільніше диктування. Спостерігайте за тим, як дитина пише. Якщо ви бачите, що він вимальовує невірну букву - відзначте, що тут пишеться буква «а» або «о». І знову, не говорите невірний варіант. Нехай дитина знає тільки правильне написання.
5. Один відомий методист Тихомиров розробив дуже ефективну методику, яка допомагає багатьом педагогам успішно боротися з неписьменністю школярів. Чисто практично ця теорія полягає в наступному: запропонуйте дитині прочитати довільний текст не так, як ми зазвичай говоримо, а буквально - так, як пишемо. Цей прийом називається орфографічним читанням. Не потрібно боятися, що дитина стане завжди говорити так, як читає. Він цілком усвідомлює, що те, як ми пишемо, відрізняється від того, як ми говоримо. Дитині треба розбити слова на склади і промовляти слова, виділяючи їх складові частини, але робити це потрібно досить швидко. При виконанні цієї вправи у дитини задіюються відразу три види пам'яті: моторна, слухова і зорова.
6. Використовуйте для такого читання лише твори класиків, видані солідними видавництвами. Ймовірність того, що при цьому ви натрапите на спочатку неграмотний текст, дуже мала. Практикуйте орфографическое читання регулярно, особисто присутній при занятті. Якщо ви чуєте, що дитина прочитав не так, як пишеться (наприклад, не корова, а карів), то м'яко поправте його і попросіть знову прочитати слово. Не змушуйте дитину займатися занадто довго. До 10 років достатньо 10-15 хвилин, після - більше 15 хвилин.
Корисні поради
Деяким дітям допомагає переписування текстів. Дайте своїй дитині влітку завдання переписувати кілька сторінок з твору класика. Якщо все літо школяр буде приділяти цьому заняттю по 15 хвилин, то вже до 1 вересня в його грамотності відбудуться значні позитивні зрушення.



Любі діти.!  На канікулах не забуваємо правила поведінки вдома. Будьте обережні та виховані. Приємного перегляду .









1. Більше читати художньої літератури.
2.Читаючи текст вдумуйтесь у зміст прочитаного.
3. Декілька разів перечитайте та перекажіть прочитаний текст.
4. Задайте запитання та дайте відповіді на них.



На новорічне свято в екологічний центр запрошені і учні нашого класу 23.12.2016 року (15 грн)    о 13.00.

 Любі учні!  Готуємось до написання контрольної роботи з математики  та літературного читання. Тема: "
Тисяча. Нумерація трицифрових чисел"     06.12.2016р.

Поради:
1. Запис і читання трицифрових чисел.
2. Порівняння трицифрових чисел
3. Додавання розрядних чисел та таблиця розрядів.
4. Табличне множення та ділення. 
5. Рішення задач на збільшення або зменшення у кілька одиниць
Вивчити терміни ( на більше, на менше, у більше, у менше)


Тема : " Усний переказ . усно"  05.12.2016р (англійська)   06.12.2016р. ( німецька) групи.

Ппоради:  Читати тексти , вміти перказувати за прочитаним змістом.Відповіді на запитання до прочитаного.

Вчись читати правильно 

1. Стеж за словами на рядку, не переставляй їх. 
Намагайся зрозуміти те, про що читаєш. 
При читанні будь уважним до кожного слова.
 
Стеж за інтонацією. 
Намагайся не повертатися знов до вже прочитаного слова. 
Важливо правильно організувати дитяче читання, спрямувати його так, щоб дитина не розгубилась у книжковому морі, щоб до її рук потрапляли найнеобхідніші твори, щоб спілкування з ними стало звичним, щоденним і, що дуже важливо, приємним заняттям. Саме дорослі мають свідомо й цілеспрямовано виховувати в дитині читача, починаючи з сім’ї, дитячого садка, молодших класів. 

Організацію позакласного читання в школі важливо почати з виявлення читацьких інтересів, початкових умінь та навичок користування книжкою.
 
Анкета для виявлення читацьких інтересів, умінь та навичок учнів 1 класу (проводиться в усній формі на початку вересня) 
Чи вмієш і любиш ти читати? 
Чи доводилось тобі самостійно прочитати книжку? Яку? 
Чи читають тобі книжки вдома? 
Що найбільше ти любиш слухати: оповідання, вірші, казки? 
Де можна брати книжки для читання? 
Що б тобі найбільше хотілося одержати в подарунок: іграшку, книжку, цукерки? 

Анкета для виявлення сформованості читацьких інтересів, розвитку читацької самостійності в 3-4 класах (форма опитування - письмова) 
Чи є в тебе улюблена книжка? Хто її автор, яка назва? 
Яку книжку ти читаєш зараз? Назви автора, головних персонажів. 
Чи пам’ятаєш тему наступного уроку позакласного читання? Назви її. 
Про що ти найбільше любиш читати? 
Чи є в тебе улюблені письменники? Назви їх. 
Хто може тобі допомогти у виборі гарної книжки? 
На що слід звернути увагу, добираючи потрібну книжку? 
Чим можна скористатися в бібліотеці, добираючи необхідну книжку?
 
Отже, слід приступити до важливого етапу керівництва читанням - добору літератури для позакласного читання. Адже для того, щоб кожного разу дізнаватись про щось нове, щоб кожна прочитана книжка ставала новою сходинкою в пізнанні світу, випадкове читання не годиться. Тут потрібна продумана система, певний порядок. 
Методика має достатньо різноманітних видів творчих робіт, які використовуються на уроках читання. Це ілюстрування (словесне, графічне, музичне); складання мовленнєвої партитури виразного читання (розстановка і дотримання під час читання наголосів, пауз інтонаційних, граматичних, логічних, змістових, психологічних), читання різним тоном: золотим (з пафосом), срібним (легко, ясно, прозоро), мідним (глухо, з використанням низьких звуків мовлення), оксамитовим (задушевно, правдиво, щиро, передаючи почуття суму, журби, радості, мрії); постановка живих картинок; продукування діалогів протилежного змісту; складання монологічного висловлювання за твором від імені головного героя або одного з них; складання опису з елементами міркування, або розповіді з елементами опису; робота з ілюстрованими прислів’ями; тлумачне читання; читання-перефразування; трансформативні вправи (складання за змістом вірша оповідання, на основі змісту оповідання - казки, за сюжетом казки - оповідання, за абзацом оповідання - прислів’я, приказки, за змістом байки - казки і т. ін); складання плану, анотації; запис у зошитах нової для себе думки словами автора чи своїми; читання-драматизація як ефективний засіб підготовки до виразного читання; читання-інсценізація; робота над лексико-семантичними групами. Наприклад: які слова в тексті підкреслюють переживання людини? За допомогою яких слів автору вдалося показати бідне життя? тощо. 



Шановні учні!!!  Повторюємо правила поведінки в школі та їдальні. Цінуйте себе, своє здоров'я та здоров'я своїх друзів та однокласників.

                      Правила поведінки під час перерви
1. Під час перерви учень зобов’язаний прибрати своє робоче місце й підготуватися до наступного уроку.
2. Під час перерви забороняється:
– бігати сходами, коридорами та в класних приміщеннях;
– штовхатися або грати у м’яча у приміщеннях, не пристосованих для цього;
– сваритися між собою та зі сторонніми людьми, з’ясовувати стосунки за погані слова, битися.
3. У шкільній їдальні учні повинні виконувати вимоги вчителів, працівників їдальні та чергових і дотримуватися черги.
4. Заборонено перебувати у приміщенні їдальні у верхньому одязі.
5. Заборонено виносити їжу і напої за межі їдальні.

Обов’язки чергового по класу
1.  Чергові призначаються відповідно до графіка чергування по класу.
2.  Чергові допомагають вчителю підготувати клас для наступного уроку, роблять посильне прибирання класної кімнати.
3.  Під час перерви черговий учень (учні) провітрюють клас, допомагають вчителеві розвісити навчальний матеріал для наступного уроку, роздають зошити на прохання вчителя.
4.  Наприкінці робочого дня чергові учні готують клас для наступного робочого дня (протирають пил з меблів, поливають квіти тощо).
Правила поведінки учнів у їдальні
1.   Під час перебування в їдальні учням слід дотримуватися гарних манер і поводитися пристойно.
2.   Учні повинні шанобливо ставитися до працівників їдальні.
3.   Розмовляти під час їжі треба не голосно, щоб не турбувати тих, хто їсть по сусідству.
4.   Учні дбайливо ставляться до майна шкільної їдальні.
5.   Забороняється приходити в їдальню у верхньому одязі.
6.  Учень зобов’язаний після прийому їжі забрати зі столу посуд.

Правила поведінки учнів до початку, під час перерв і після закінчення занять
1. Під час перерв учень зобов’язаний:
навести чистоту й порядок на своєму робочому місці;
вийти із класу, якщо попросить учитель;
виконувати вимоги учителя.
2.  Під час перерв учні можуть вільно рухатися по школі, крім тих місць, де їм заборонене перебування з метою безпеки (горище, підвал, кухня, фізична й хімічна лабораторії).
3. Під час перерв учням забороняється штовхати один одного, кидатися предметами й застосовувати фізичну силу.
4. Під час перерв учням забороняється виходити зі школи без дозволу класного керівника або чергового адміністратора.
5. Категорично заборонено самовільно розкривати вікна, сидіти на підвіконнях.
6. Під час перерв учні не повинні бігати по сходах, поблизу віконних прорізів та в інших місцях, не пристосованих для ігор.
7.   Черговий клас допомагає черговому вчителеві стежити за дотриманням дисципліни під час перерв.

Любі діти!   Вітаю вас на сторінках нашого блогу. Продовжуємо слідкувати за інформацією на блозі. 
10.01.2017 року чекаю вас на уроках. Розклад без змін. Вівторок  11.00 читання (н) 12.00 Математика увесь клас. Додому о 15.30.
Уважаемые ребята. 12.01 в 13.00 после уроков екологический центр приглашает вас на праздник зимы. До новых встреч.

Любі учні! Нагадую: закінчуємо роботу над проектами "Словникові слова" На наступному тижні готуємось до захисту робіт. Успіхів і натхнення!

Шановні діти!  Другий тур математичного конкурсу "Кенгуру" запрошує вас прийняти участь .
 ( 16 грн) до 17.01.2017 р.

Для того, щоб не хворіти під час пори року зима, постійно займайся вранці зарядкою. Будьте здорові, вмілі  і кмітливі.



картинки школа  
Любі діти! готуємо малюнки до свята "День козацтва! 14 жовтня. Конкурс проводимо у класі.

Шановні діти! на цьому тижні готуємось до гаписання контрольної роботи з української мови. Тема: "Списування" 
Слідкуємо за каліграфією, грамотністю, нахилом, зєднанням, чистотою та швидкістю письма. 

Також на цьому тижні пишемо контрольну роботу з природознавства по темі "Рослини"


Також готуємось до контрольної роботи з літературного читання. Тема: " Читання вголос" Читаємо, запамятовуємо прочитане, відповідаємо на питання.  Кл. керівник.

Любі діти! На стенд "Мої захоплення" готуємо власні поробки, малюнки , тощо.

Шанговні учні! З настанням осінніх канікул, не забувайте про правила поведінки вдома, на вулиці та у громадських місцях. Щасти вам!


Інформація до уроку літературного читання.

Любі діти!

В Японії також дуже люблять складати короткі вірші- ХАЙКУ.


 Ваше завдання : 

Якомога більше дізнатися інформації про ці вірші і поділитися нею з нами. І чи є щось спільне між ними та нашими  білими віршами.

Щасти вам!


Любі діти! оголошено конкурс "Кенгуру" знавців  математики. В понеділок 30 жовтня 2017 р бажаючі взяти участь  можуть принести (17 грн) .  Кл. керівник.

30 жовтня на урок трудове навчання приносимо предмети на роботу аплікації "Осінь"

Шановні діти! Під час осінніх канікул ви підготувалися до написання контрольної роботи з математики. Успіхів вам у роботі.!

Шановна Яковенко Тетяна! Ми з вами готуємось до конкурсу знавців української мови ім. П.Яцика. Повторіть питання минулого року. Дякую.

Шановна Віхляєва Аріна. Ви приймаєте  участь у конкурсі "Ораторського  мистецтва" приготуйте розповідь , або казку за власними спостереженнями. Дякую.

Гтуємось до написання контрольних робіт з мови Мовна тема: "Іменник. Прикметник" Природознавство " План . Карта. Масштаб. Успіхів вам!

Нагадую: 15 листопада о 10.30. у вас фотосесія біля Педагогічного університету.

Шановні учні запрошую відвідати "ТЕСЛА ШОУ" , яке відбудеться на базі школи № 25. ШОУ коштує 25 грн.  Орг. школи 
Любі діти готуємось до написання контрольних робіт.Кл. керівник.
Готуємось до свята СВятого Миколая.

Любі діти чекаю на вас 9 вересня на заняття. До зустрічі!




Привіт Любі мої!  09.03.2018р.
Гадаю, що ви добре відпочили. Але нагадую, що скоро до школи. 
Нагадувалка!!!

*Контрона робота з математики переноситься на 14 березня. Готуємось не лінуємось.

*Виконання завдань ДПА залишається в силі. Перевірка в класі, незрозумілих задач, завдань, тощо..

*Перевірка навичок читання впродовж тижня з 12.03 по 17.03. Нагадую: норма 85-95 сл.хв.
*приготувати малюнок А-4 про улюблену тваринку.
*Малюнок а-3, а-4 до дня народження Т.Г.Шевченка. на фоні малюнка вірш Шевченка.

До зустрічі! успіхів вам!



Немає коментарів:

Дописати коментар